Close

Grafické programování Arduino Esplora

Arduino Esplora

Alan Yorinks nedávno na své G+ stránce zveřejnil návrh prostředí, díky němuž se i děti mohou ponořit do světa programování. Pro účely projektu mu posloužilo Arduino Esplora, které pomocí originálního softwaru propojil s grafickými programovacími jazyky Scratch a Snap!. Podle Alana je z důvodu jeho vestavěných senzorů a aktuátorů Esplora pro práci s těmito programovacími jazyky naprosto ideální volbou.

Díky propojení desky Arduino Esplora, knihovny esp4s a programovacího jazyka Scratch či Snap! netrvá napsání prvního řádku kódu déle než pár minut!

Originální dokumentace je veřejně přístupná zde.

Arduino Esplora

Deska Arduino Esplora

 

 

Kamila Ježková

Kamila Ježková

Studuji humanitní vědy, ale zajímám se také o nejnovější technologie, novinky a zajímavosti ze světa techniky. Baví mě překládat Arduino články a být tak v dobrém kontaktu s tímto světem. 🙂
Kamila Ježková

Napsat komentář